Zamieszczone przez RALF
które tulejki dystansowe (podnoszące) do O1
Zwiń
X
-
które tulejki dystansowe (podnoszące) do O1
Tagi: Brak
-
-
które tulejki dystansowe (podnoszące) do O1
witam jak w temacie ojciec chce żebym podnieśc mu jego O1 kombi AHF 2001- narazie bez montowania stalowej osłony silnika i innych amorków - chce same tuleje
znalazłem 2rodzaje tulejek takie ktore daje sie po 1 szt na srtone i takie co daje sie po 2 ktore lepiej kupic?
1szt na str
2szt na str
-
-
Jestem ciekaw. U mnie różnica wysokości wynosi 2 cm między przodem a tyłem. Chciałem podnieść przód, ale chyba się nie da - śruby za krótkie w B6-kach. Tak przynajmniej to wygląda pod maską.Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mp1985sprawdzałem na tej str tez już
osoblnie pod nr seryjnym sa 2 rodzaje w sklepie mieli tylko te po 2 szt w sumie razem maja 21mm grubości wiec taki kupiłem
niedługo montaz zobaczymy co wyjdzieMoja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
To jak to jest zrobione, że od góry śruba kończy się praktycznie w nakrętce? Ktoś coś spaprał?Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Ja u siebie wsadziłem tulejki które miały 21mm były w jednej całości, nie zdejmowałem amorów z zwrotnicy, udało się dzięki dobrym ścigaczom, i gwint normalnie wyszedł tak jak przed założeniem, nie było różnicy, a przód poszedł w górę. ostatnio znajmy też podwyższał szkodnika lecz dzwonił do mnie i powiedział że gwint mu się skrócił i nakrętka cała nie schowała się, kazałem mu ściągnąć cały amortyzator i zrobić to na nowo, okazało się, że tuleja nie wskoczyła na swoje miejsce i krzywo się osadziła powodując blokadę amorka co uniemożliwiając jego swobodne wysuwanie się góra - dół, poprawił i ma tak jak ja. Reasumując gwintu musi być tyle co przed założeniem tulei.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez buska3Ja u siebie wsadziłem tulejki które miały 21mm były w jednej całości, nie zdejmowałem amorów z zwrotnicy, udało się dzięki dobrym ścigaczom, i gwint normalnie wyszedł tak jak przed założeniem, nie było różnicy, a przód poszedł w górę. ostatnio znajmy też podwyższał szkodnika lecz dzwonił do mnie i powiedział że gwint mu się skrócił i nakrętka cała nie schowała się, kazałem mu ściągnąć cały amortyzator i zrobić to na nowo, okazało się, że tuleja nie wskoczyła na swoje miejsce i krzywo się osadziła powodując blokadę amorka co uniemożliwiając jego swobodne wysuwanie się góra - dół, poprawił i ma tak jak ja. Reasumując gwintu musi być tyle co przed założeniem tulei.
ja akurat ze swojego RSa wywaliłem te tulejki i tez sie udalo nawet bez zdejmowania koła hehehe
gwintu tez tyle samo , a tulejka miala 21 mm i byla jako jedna calosc
teraz ładnie "leży " .... przyczjona hehehehjest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
andru123, czy masz może Te tulejki?
Widzę, że czeka mnie kombinacja z amorkami.
Jak to robicie bez rozbierania tego na części pierwsze? Odkręcacie od góry nakrętkę, samochód do góry aż wyjdzie śruba od dołu , nakładacie/zdejmujecie tulejkę, opuszczacie samochód nakręcacie nakrętkę i już?
buska3, czyli wychodzi na to, że u mnie ktoś coś spierniczył? Najciekawsze jest to, że auto tak już jeździ parę lat. Kupiłem takie w 2010. :?
Najciekawsze jest to, że nic się nie blokuje i normalnie się jeździ. A może tak mi się tylko wydaje... hmmm
Czy jest ktoś w okolicach Otwocka - kto zrobił by mi taki zabieg bez zdejmowania koła?
Czy poprawa, żeby śruba była normalnie wymaga wyjęcia całości?Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
czyli takie coś załatwi sprawę?
Czy może trzeba coś konkretniejszego?Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Takim bedzie trzeba opuscic zawieszenie, bo dokrecajac sprezyne, wychodzi sruba ktora wbija sie w blacheDlatego ja tam wolalem odkrecic srube przy zwrotnicy. Walnac mlotem w zwrotnice, amor zostawal, a potem sam amor odkrecic i robic na zewnatrz wszystko.
Testujac kilka sprezyn kiedys w jeden dzien 3 razy to rozkrecalem po dwoch stronach
Komentarz
-
-
guzolot mam te tulejki , ale bede je zakładał do ojca do 1,9 TDI , tam sie przydadza
daj numer telefonu na priv, to zadzwonie i ci dokladnie opisze jak to zalozyc bez zdejmowania nwet koła
takie ściągacze wystarczą, do tego jeszcze dwa lewarki i klucze do odkrecenia od góry amortyzatora
jest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Jestem bardzo ciekaw jak można założyć tuleje dystansowe 21mm bez wyciągania koła ???
Musiałem je ściągnąć by ściągaczem sprężyny potraktować, a jak stoi samochód na kołach to najlepiej górna nakrętkę odkręcić od amora w komorze silnika, ja dobrze sprężynę ściśniemy to mamy dobre dojście i możemy założyć tuleje, można w razie czego odkręcić półoś by sobie ułatwić manewrowanie amorem.
Ja zamontowałem takie:
Ale u ciebie guzolot bym sprawdził czy coś tam jest lub jak jest to wszystko zamontowane, być może masz nieorginalne amory albo źle poskaładane elemnety na nnich.
Komentarz
-
-
[quote="buska3"]Jestem bardzo ciekaw jak można założyć tuleje dystansowe 21mm bez wyciągania koła ???
trzeba zluzować górne mocowanie amortyzatora, a potem kluczami jakie są prezentowane w linku ścisnąć sprężynę, następnie podlewarować samochód i można montować tulejkę- jest z tym dużo kombinacji, ale idzie to zrobić bo sam osobiście tak zakładałem, gdybym miał to robić ponownie to rozpiąłbym sworzeń wahacza z zwrotnicy, zdemontował zacisk hamulcowy, rozpiął końcówkę kierowniczą i wytargał całego mcpersona na zewnątrz z zwrotnicą i tarczą hamulcową - wiem, że można odkręcić amortyzator od zwrotnicy (i tak pewnie jest szybciej), ale potem trzeba robić geometrię zawieszenia, a to koszty i czas
Komentarz
-
Komentarz